wtorek, 4 marca 2014

SHARE WEEK 2014

Cześć!

Całkiem przypadkiem trafiłam na końcówkę zabawy Share Week 2014. Pierwsze słyszę o tej akcji - mówiąc szczerze i między nami.

Uwielbiam blogi. Nie ma dnia, żebym nie spędziła choć kilku godzin na ich przeglądaniu i czytaniu. Mam też swój własny ranking Ulubieńców przez duże "U", które poniżej ograniczyłam do zdecydowanego TOP3.

Zabawa trwa do końca dnia (czyli 4-03). Jeśli macie chęć wziąć udział w nim - trochę czasu macie jeszcze. O szczegółach zabawy poczytać możecie TUTAJ







AYAL.PL to mój bezdyskusyjny numer 1. Nie ma dnia bym na bloga nie zaglądnęła. Uwielbiam ten nowoczesny design. Kocham sudoku. No i teksty są jakby odzwierciedleniem moich poglądów..........

Pisząc do ludzi pamiętaj, że jesteśmy wzrokowcami i bardzo często myślimy obrazowo. Jeśli nadarza się więc wybór pomiędzy emocją oraz logiką – emocje zawsze zwyciężą ! Nieważne czy Twój charakter jest mniej skomplikowany czy bardziej – każdy człowiek w głębi duszy ma pragnienia, obawy, nadzieje i marzenia. Podobne do Twoich, a być może takie same.

WYPAPLANI.PL

Jako mama i żona dobrze wiem, że pomysłowość dzieci przekraczać może wszelkie granice. Wypaplani.pl są na tę chwilę jedynym blogiem parentingowym, który do mnie przemawia. Zdecydowanie!



BLOG O BUTACH

Mimo, że blog jest czysto firmowy to jednak ma w sobie jakąś głębie. Ilekroć go przeglądam, tylekroć zachwycam się pasją emanującą od każdego posta. Inne spojrzenie na buty. Światowe wybiegi. Najlepsi producenci. Wystarczy zajrzeć kilka razy, żeby połknąć bakcyla............................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz